onsdag den 21. juli 2010

Himlen er en is


Jeg elsker is! Og især Ben & Jerry's. Så stor var min lykke, da jeg spottede denne sæson nytilkomne på iskortet hos min lokale købmand: En ispind med Peanut Butter Cookie Dough! En himmelsk skabning af vaniljeis med peanut butter cookie dough og swirls af peanut butter og så er hele herligheden overtrukket med mørk chokolade og dyppet i knuste chokoladecookies. What's not to love?!?! Måske bortset fra prisen: 27 kroner.
Alligevel får isen alverdens anbefalinger fra mig.
___________________

Er du ny ved Komfuret? Så først og fremmest velkommen. Husk, at du kan abonnere på indlæg ved at klikke på rss-feed-feltet i spalten til højre. Øverst i spalten kan du også melde dig til som fast læser - det er altid rart at se, hvem der læser min blog :-) Efterlad gerne en kommentar, hvis et indlæg har inspireret dig. Du er også altid velkommen til at maile på kristineskomfur (at) gmail (dot) com - jeg vil elske at høre fra dig.

8 kommentarer:

  1. Orv, den ser syndig og god ud :-) Vores lokale Super Best er også lige begyndt at føre Ben & Jerry's - det bliver en dyr sommer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Professionel stavekassette, der kan hjælpe dig med kærlighedsprat for at få din eks-kærlighed tilbage presserende efter afbrydelse / aflevering, selvom din placering synes håbløs! KONTAKT: INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ER SIKKERHED DEN BEDSTE SPELLKASTER ONLINE OG HANS RESULTAT ER 100% GARANTI ..

      Efter 3 år i et forhold med min kæreste, begyndte min kæreste at gå ud med andre piger og vise mig kold kærlighed, ved flere lejligheder truer han med at gå i stykker med mig, hvis jeg turde spørge ham om hans affære med andre piger, jeg var helt ødelagt og forvirret, indtil en gammel ven af mig fortalte mig om en stavebeslag på internettet DR GREAT, der hjælper mennesker med deres forhold og ægteskabsproblemer ved hjælp af kærlighedens magter, I første omgang tvivlede jeg på, om sådan noget nogensinde eksisterer, men besluttede at give det et forsøg, da jeg kontaktede ham, fortalte han mig alt, hvad jeg havde brug for, og jeg gjorde, og han hjalp mig med at kaste en Love Spell og inden for 28 timer kom min kæreste tilbage til mig og begyndte at undskylde, nu er han stoppet med at gå ud med piger og han er med mig for godt og ægte. Kontakt denne Great spell Caster for dit forhold eller ægteskabsproblem.Her er hans kontakt ..

      RING / WHATSAPP: +2348118829899

      E-mail: infinitylovespell@gmail.com ELLER infinitylovespell@yahoo.com

      BLOG http://infinitylovespell1.blogspot.com







      Professionel stavekassette, der kan hjælpe dig med kærlighedsprat for at få din eks-kærlighed tilbage presserende efter afbrydelse / aflevering, selvom din placering synes håbløs! KONTAKT: INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ER SIKKERHED DEN BEDSTE SPELLKASTER ONLINE OG HANS RESULTAT ER 100% GARANTI ..

      Efter 3 år i et forhold med min kæreste, begyndte min kæreste at gå ud med andre piger og vise mig kold kærlighed, ved flere lejligheder truer han med at gå i stykker med mig, hvis jeg turde spørge ham om hans affære med andre piger, jeg var helt ødelagt og forvirret, indtil en gammel ven af mig fortalte mig om en stavebeslag på internettet DR GREAT, der hjælper mennesker med deres forhold og ægteskabsproblemer ved hjælp af kærlighedens magter, I første omgang tvivlede jeg på, om sådan noget nogensinde eksisterer, men besluttede at give det et forsøg, da jeg kontaktede ham, fortalte han mig alt, hvad jeg havde brug for, og jeg gjorde, og han hjalp mig med at kaste en Love Spell og inden for 28 timer kom min kæreste tilbage til mig og begyndte at undskylde, nu er han stoppet med at gå ud med piger og han er med mig for godt og ægte. Kontakt denne Great spell Caster for dit forhold eller ægteskabsproblem.Her er hans kontakt ..

      RING / WHATSAPP: +2348118829899

      E-mail: infinitylovespell@gmail.com ELLER infinitylovespell@yahoo.com

      BLOG http://infinitylovespell1.blogspot.com

      Slet
  2. Ben and Jerry rock! Indbegrebet af amerikansk excess. Love it :-)

    SvarSlet
  3. Jeg ELSKER Ben & Jerry :-D

    Fed blog du har, masser af inspiration at hente, jeg tror jeg skal prøve dine ricottapandekager....

    Mange hilsner
    Birthe aka Newyorkerbyheart

    SvarSlet
  4. Min endeløse ros går til denne dybe charmer, der er værd at efterligne. Tak doktor. Hej gutter, jeg hedder Donna 38. Jeg bor i San Francisco-bugten i Californien. Mit følelsesmæssige liv tog en stor drejning og er blevet velsignet, siden jeg blev henvist til ham af en familieven, der blev søster, smerten var så uudholdelig, det traumatiserede mig, fordi jeg havde smerter, havde urolige nætter, der næsten gjorde mig elendig for omkring et år før mit møde med Dr. Egwali, der hjalp med at genoplive det, jeg troede var væk. Tro i første omgang var jeg også i vantro på grund af mine forskellige møder med en række spellcastere og hjemmesider, alt sammen på vej til at bringe min yndige mand tilbage til mig, jeg har altid været stærk og vidste, at der måtte være et pålideligt sted at hjælpe mit eget ægteskabelige traume for det bragte faktisk så meget kaos. Kathy fandt Dr. Egwalis artikel og gav mig den, jeg kontaktede ham og forklarede, hvad jeg gik igennem, han sagde, at han var nødt til at udføre visse ritualer, hvoraf alle de nødvendige procedurer blev fulgt, lige siden disse ritualer blev gjort, har vores liv været så farverig, han har siden været min ideelle mand og kærlige over for mig og vores børn .. Tak igen læge, du kan slutte dig til ham på et hvilket som helst af disse medier og være en lykkelig sjæl, da jeg håber at finde held!

    Viber / WhatsApp: +2348122948392
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet
  5. Venner derude, her er en person, jeg ved, du kan have en håndgribelig privat diskussion og få dit kærlighedsliv genbosat. Den person er den stadigt pålidelige læge Egwali, en spellcaster, der brugte sin magi til at ændre liv for så mange, jeg kender i dag. Du kalder det bare kærlighedsstave, karriereforfølgelse, sundhedsspørgsmål, uanset hvad det er tilfældet, renselser, han er til tiden til at tage sig af dig uden tøven. Min sag var ret grim før mit møde med ham, og resten var historie. Du kan kontakte ham via ethvert af disse medier
    WhatsApp / Viber +2348122948392
    Mail: dregwalispellbinder@gmail.com
    Tag en privat session med ham og vær glad igen.
    Alt det bedste !!

    SvarSlet
  6. Til działa! Mere ved siden af ​​...

    Til działa! Jeg kan tidligere få en platform, der kan bruges. Zajęło to trochę czasu, około dwóch miesięcy, ale ODBLOKOWAŁ MNIE Zaledwie KILKA GODZIN TEMU! Nie poddawaj się! TIL DZIAŁA! skontaktuj się z Dr.osunbor, aby uzyskać pomoc teraz .. jesteśmy z powrotem razem. Miej wiarę w ten proces..Tutaj jego kontakt..WhatsApp mu:

    Napisz do niego na: +393663677754 dr.osubbor23@gmail.com

    https://drosunbor.wixsite.com/solutiontemple

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails